Hare Kryszna Drogi Trisamo Prabhu dzięki wielkie za twe słowa.
Drodzy Wielbiciele chciałem jeszcze coś napisać od serca.
Wielu wielbicieli pyta o szczegóły tego co robimy dlatego wyjaśnię, iż naszym zamysłem na tych programach nie jest prezentować się jako MTŚK, tylko Klub Odkrywcy, który czasami zaprasza ludzi z MTŚK, lub czasami nie. Czasami mówię o Krysznie jako nie zrzeszony, a czasami jako mnich.
Np. wczoraj prowadzę zajęcia z etyki biznesu (jestem nauczycielem w L.O.) i w pewnym momencie otwieram Bhagavad-gitę i czytam jeden z wersetów, który później z klasą omawiamy przez kolejne 20 min.
Uważam, iż o Krysznie można mówić w różnych sytuacjach, nie koniecznie wtedy kiedy występujemy oficjalnie jako MTŚK.
Jeśli w pracy ktoś zapyta Cię o Krysznę to co zrobisz, czy mu nie odpowiesz jako prywatna osoba?
Nadal uważam, iż Świadomość Kryszny można krzewić w różnorodnych formach. Czasami formy prezentowane przez MTŚK nie są wcale inspirujące dla pewnych grup społecznych i czasami sama organizacja MTŚK pozostawia wiele do życzenia

i trudno w takich wypadkach mówić, że o to chodziło Śrila Prabhupadzie jak rejestrował Towarzystwo

Np w niektórych schroniskach młodzieżowych do dziś lepiej się nie przyznawać, że jest się z MTŚK bo gwarantem nie otrzyma się pokoju. To z tej racji, iż kiedyś wielu bhaktów wstawało w nich wcześnie rano i budziło gości swym głośnym mantrowaniem

Piszę ten przykład jako osoba zakochana w MTŚK. Ja jestem w stanie zrozumieć swoisty folklor kulturowy MTŚK, jednak niektóre grupy społeczne mogą odbierać go zupełnie inaczej

Klub Odkrywcy nie naucza, nie czujemy się kwalifikowani do nauczania, bardziej chcemy wraz z zaproszonymi gośćmi dokonywać istotnych wspólnych odkryć kulturowych, w których ktoś sam zapyta o Krysznę, reinkarnację, poprosi by mu zaśpiewać Hare Kryszna itd